Welcome

Cuma sekadar luahan dari hati

Friday, December 11, 2009

B.O.

Pernah tak korang mengalami situasi di mana,
bau badan seseorang terlalu kuat
sehingga tak mampu ditanggung oleh hidung?

bekerja dengan public membuatkan aku selalu
menghadapi situasi seperti ini...
padahal org tu duduk bukannya dekat dgn aku pun
kat kaunter sebelah aku
tapi bau nya, Ya Allah menusuk kalbuku....
hanya  Tuhan saja yg tahu..

kalau customer aku macam tu
pasti aku dah buat kerja cepat2
supaya dia cepat blah beredar dari kaunter aku
tak tahan bau oooo....

pernah sekali tu selepas customer tu dah pergi pun
baunya masih lagi tertinggal dan
berlegar-legar dan memberikan aroma di hidung aku...
fuhhhh kembang kempis jgklah hidung...hehe...

Diorg ni tak pakai deodarant ke ha?
ataupun tak cabut bulu keti diorg (teringat pulak entri si neo psl buang bulu nih)
kalau byk sgt semak samun mmg leh mendtgkan bau ye..

so tuan-tuan puan-puan sekelian
silalah membuang bulu keti masing2
dan jgn lupa pkai ubat keti ye? (deodarant la tu)
kalau tak, kesian org2 sekeliling nak tahan bau badan anda...

p/s : invest in a good deo, it will do u good.
tak sempurna hidup jika keluar rumah tanpa sapu deodarant!


1 comment:

NiNi said...

selalu dalam lif kat umah!!! huhu memang sakit hidung!