Welcome

Cuma sekadar luahan dari hati

Sunday, August 16, 2009

Lazy Sunday....

Baru tengahari, dah rasa mengantuk....huarghhhh.....

tak de gi mana pun arini...just lepak2 kat umah.....

Dua ekor anak kucing aku nih nampak macam sakit je, kurus rasa tulang je badan dia...tak cukup susu mak diorang kot.

Sekarang (sejak akhir2 nih) kucing kat umah aku ni asal beranak je mesti mati. Dalam 6 atau 5 ekor yang lahir, yang survive cuma sekor je..pastu sekor-sekor mata berair, macam kena penyakit mata. aku pun tak tau kenapa.

Tanah kat depan umah aku tu dah jadi tapak tanah perkuburan anak-anak kucing dah. Sampai aku pun dah tak ingat satu - satu kubur tu kucing yang mana satu.

Ayah aku siap letak kayu penanda lagi bila dah kebumikan (ceh mcm manusia lak, kebumi).

Dulu2 aku selalu nangis kalau kucing aku mati. Tapi sekarang ni macam dah lali je. Aku cuba untuk tak terlalu attach atau terlampau sayang sangat kepada mana-mana kucing aku. Nanti mati, menangis tak ingat sampai tak lalu makan.
Kelakar kan?

3 comments:

GRuNGe said...

Wah, Ahad malas ek. Tunggu Monday blues, lagi malas. :P

░♥si lampu neon♥░ said...

sabar2. setiap hidup pasti mati kan.

fruzlevin said...

uik' cover2 ler skit nguap tu..nanti anak kucing lompat masuk mulut ..dahhh mati lagi sekor..hehe