Welcome

Cuma sekadar luahan dari hati

Friday, August 14, 2009

Semalam aku hangin betul!!!!!!

Aku lunch break lambat skit sebab kene ikut turn. biasa la kalau dah kerja kat front line ni kena ikut shift kalau nak rehat.

kul 2 gi la foodcourt nak order makan. kat 1 gerai ni aku tengok ramai orang jadi malaslah nak tunggu situ walaupun aku memang selalu order kat gerai tu. pegi gerai lain, nak nasi campur. akak tu leh jawab, "nasi habis dik... tengah masak"....okay fine. aku patah balik gerai pertama tadi.

orang ramai pun peduli hapa aku, order jugak. "kak, nasi goreng kampung telur mata satu makan kak!"aku gi duduk dulu.

10 minit lepas tu datang usha nasik aku dah siap ke belum... tengok2 belum lagi. gi duduk lagi.

10 minit lagi datang tanya lagi... "belum siap lagi la dik" sambil aku dengar sorang mamat ni order kuay teaw sup. aku gi balik kat tempat duduk aku.

lagi 10 minit lepas tu (10 + 10 + 10 = 30 minit!!!! takkan nasik goreng kampung aku tak siap lagi kotttt??? baru nak gi menjala ikan bilis kat laut ke hapa?) pergi la tanya lagi untuk kali yang ketiga (hati dah panas dah ni)... "tak siap lagi ke kak?" "kejap dik, one minute je" jawab akak tu sambil ambik bayaran daripada mamat yang order kuey teaw sup tadi...

????????? ape ni??????? apakah???????? kenapakah?????????? dia order selepas aku tapi order dia dah siap dulu............???????????????? aku tengok akak tu baru nak mula goreng atau buat order aku... what the ****????

dengan panas hatinya aku pegi semula ke gerai kedua yang nasi habis tengah masak nasi tadi...agak2 nasi dah masak kot... "nasi baru je habis dik..."
@##$^&***&^%%$$##@#!!!!!!!!!????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku musykil kenapa dia masak nasi sikit sangat????

daripada lapar terus jadi tak lapar. pulang semula ke ofis dengan perut yang berkeroncong. biar je order tadi tu nasib la sapa yang dapat. tak pasal2 aku makan roti je tengahari tu.

1 comment:

fruzlevin said...

len kali ajak lah teman...dah xreti2 dah ke..hehe